Skip to content

Σύγχρονες λύσεις για πάροχο B2G

Σύντομα όλες οι συναλλαγές με το δημόσιο θα απαιτούν ηλεκτρονική τιμολόγηση. Η Netplace με την softone έρχεται να λύσει τα χέρια.

ή

engineer_meeting

Σταδιακή υποχρεωτικότητα ηλεκτρονικής τιμολόγησης

Από 01-01-2025  το einvoicing θα είναι υποχρεωτική σε όλο το δημόσιο.

Οι αναθέτοντες φορείς του Δημοσίου υποχρεούνται να παραλαμβάνουν και να επεξεργάζονται ηλεκτρονικά τιμολόγια και οι οικονομικοί φορείς υποχρεούνται να υποβάλλουν ηλεκτρονικά τιμολόγια που είναι σύμφωνα με το ευρωπαϊκό πρότυπο έκδοσης ηλεκτρονικών τιμολογίων.

 

Πλεονεκτήματα

  • Η ηλεκτρονική τιμολόγηση εκμηδενίζει την πιθανότητα εισαγωγής λάθος στοιχείων. Τα στοιχεία φορτώνονται από το ERP.
  • To λειτουργικό κόστος μειώνεται σε μεγάλο βαθμό. Μειώνεται τον χρόνο έκδοσης, το κόστος ανά τιμολόγιο, τον χώρο αποθήκευσης, τα αναλώσιμα εκτύπωσης και το περιβαλλοντικό αποτύπωμα
  • Παρακολούθηση της κατάστασης του τιμολογίου. Ταχύτερη εκκαθάριση και εξόφληση του τιμολογίου αρά και βελτίωση της ρευστότητας.
  • Η χρήση της ηλεκτρονικής τιμολόγησης προσφέρει πολλαπλά φορολογικά οφέλη.
laptops

Η υπηρεσία B2G EINVOICING σε 5 απλά βήματα

1

Έκδοση παραστατικού

Ο προμηθευτής εκδίδει το παραστατικό από την εμπορική του εφαρμογή και το αποστέλλει στην υπηρεσία B2G EINVOICING

2

Αποστολή στην Α.Α.Δ.Ε.

Το παραστατικό αποστέλλεται στην ΑΑΔΕ ώστε να ενημερωθούν τα ηλεκτρονικά βιβλία του εκδότη και το παραστατικό να λάβει Αριθμό ΜΑΡΚ και Συμβολοσειρά Αυθεντικοποίησης.

3

Αποστολή στο ΚΕΔ

Το B2G EINVOICING δημιουργεί το ηλεκτρονικό παραστατικό σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Εθνικού Μορφοτύπου και το αποστέλλει στο Κέντρο Διαλειτουργικότητας (ΚΕΔ) της ΓΓΠΣ μέσω του δικτύου PEPPOL

4

Αποστολή στην Αναθέτουσα Αρχή

Το ΚΕΔ λαμβάνει το σχετικό παραστατικό και το δρομολογεί στην αρμόδια Αναθέτουσα Αρχή.

5

Ενημέρωση κατάστασης

Ο προμηθευτής μέσω της υπηρεσίας B2G EINVOICING έχει άμεση ενημέρωση σχετικά με την κατάσταση επεξεργασίας των παραστατικών του από την πλευρά του Δημοσίου

Μοναδικά φορολογικά οφέλη σε κάθε επιχείρηση

0 %
Μείωση κόστους

Σημαντικός περιορισμός του κόστους τιμολόγησης με την αποστολή και αρχειοθέτηση ηλεκτρονικών παραστατικών που μπορεί να φτάσει έως και το 80%.

150
Αρχική επένδυση

Η επιχείρηση μπορεί να ξεκινήσει άμεσα, χωρίς την ανάγκη καμίας αρχικής επένδυσης σε εξοπλισμό ή λογισμικό για τη σύνδεση με την υπηρεσία B2G Einvoicing.

0 %
Μείωση φορολογητέων κερδών

Τα φορολογητέα κέρδη μειώνονται μέσω της προσαύξησης κατά 100%, όλων των δαπανών που αφορούν το πρώτο έτος χρήσης της υπηρεσίας Einvoicing.

5 έτη
Φορολογικές διευκολύνσεις

Το απαιτούμενο χρονικό διάστημα τήρησης των φορολογικών στοιχείων και βιβλίων που υπόκεινται σε έλεγχο από την ΑΑΔΕ περιορίζεται στα δύο.

επίσης..

  • Ταχύτερη είσπραξη τιμολογίων: Τα τιμολόγια εισπράττονται σε λιγότερες ημέρες, περιορίζοντας δραστικά το χρόνο επεξεργασίας και παράδοσής τους.
  • Συμμόρφωση με νομοθεσία: Τα ηλεκτρονικά τιμολόγια διαβιβάζονται αυτόματα και συμμορφώνονται απολύτως με την ΑΑΔΕ και τις ισχύουσες διατάξεις των ΕΛΠ.
  • Μέγιστη ασφάλεια στο cloud: Εξασφαλίζεται η ασφάλεια των δεδομένων με την εγγύηση που προσφέρει η λειτουργία του B2G EIΝVOICING στις cloud υποδομές του Microsoft Azure.

Επικοινωνήστε μαζί μας